March 29, 2011

mak ngah yang merah

Assalamualaikum...
Hi...

Aku pun tak faham apa relevannya mak ngah dengan warna merah. Asal merah je mesti sebut mak ngah. Mal long, mak lang, mak su tu nak warna apa plak? Biarlah,tak payah susahkan kepala pikir ye tuan tuan puan puan adik adik sekalian. Mak ngah dalam cerita aku ni bukanlah mak ngah yang sebenarnya juga tidak ada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang dah meninggal dunia. Jom tengok mak ngah yang aku maksudkan tu...




 

suka sangat ambik gambar sendiri. beginilah rupenya.
 

ini lah mak ngah nya. tudung senget pun tak per asal boleh bergambar. 'peace' adalah trademark mak ngah ni.



Ok. Itu aja cerita pasal 'mak ngah' kita pada kali ini. 'Mak ngah' yang suka merah 'menurun' ma toknya.
Bai.


2 comments:

Anonymous said...

hahaha..aku tengok dah macam ma dah tu! mmg cucu ma la! hahaha...!

molek sgt la...gan amer cam wea tok dio..ekeke...

~mama chiro~

d!LLah said...

memang pun...semua dia nk tiru...kalau pakai tudung gini siap suruh aku pin kok belakng lagi..tu gaya nak g sekolah gitu tu...jangok...sanggul tnggi2