March 3, 2011

jim alif kaf wau nun...versi aku

Assalamualaikum,


Jumaat dan Sabtu minggu lepas aku terover rajin la beb. Nama pun student. Letih tak payah citer. Balik jer terus terlepek atas katil. Memang sem last ni bz gile. Mana nak kejar assignment, tesis, pening pk pasal praktikum lagi. Pulak tu ada beberapa subjek kena buat presentation. Dengan micro teaching lagi. Aduihhh...


Setakat ni baru tiga kali aku lepak kat lib UM ni. Old school tapi mantap. Sebab lib uni aku tak macam ni so kami-kami pon menyengih sambil cari buku. Banyak side yang aku nak snap tapi malu la nak jadi model kan. Redha je la dengan 2 keping gambar memori kat lib UM. 




Ada rupa kagum ke? 
Serius aku macam...woooo (sambil nganga mulut)
Tapi lib uni aku ada lampu tido (bak kata lecturer aku la)
 Tak caya?





 Nah!




 Tu hijau hijau tu lampu tido la tu. 
Memang port baik untuk buat taik mata tu pun kalau tak malu la.



Oklah. Sehingga berjumpa lagi di lain 'kemasukan'. 
Have a nice day and a lot of thank you.
Bai.

No comments: