January 15, 2011

jumaat aku hangin...

Hai girls, mans, moms, daddys and so on...

Selamat hari jumaat ye ...


Yang keje memang sukaaa time jumaat ni...lunch break lamaaa so boleh la kaum2 wanita yang 'sesak' beg duitnya ni merayau rayap ke tempat2 yang indah di mata damai dihati. Bapak-bapak pula silalah ke tempat yang satu itu yew...


Hari ni i ada kelas 8-10 pagi subjek Malaysia International Relation *gempak...nak jugak bahasa omputih* atau dalam Bahasa Melayunya Hubungan Antarabangsa.  Notes memang BI ler tapi lecture dalam BM. Bukan I nak citer pasal kelas ari ni tapi nak bagitau yang I memang BENGANG dengan si BANGANGES...


Sama naik si BANGANGES duk pot pet pot pet belakang I dengan lecture kat depan. Selang sebaris diaorang duduk belakang I tapi masih lagi boleh dengar. Macam LANGAU....yang ni LANGAU jantan ye...diaorang 2 orang je tapi ngalahkan orang pompuan...last week pon macam tu jugak...diaorang duk depan I. Pon duk pot pet pot pet. I yang tak pot pet pon tak paham sangat apa lecturer tu cakap diaorang yang 2 jam non stop bercakap lagiiii laaa ha..m.


aku bengang sensorang mcm ni je la...tak der der aku nak sound2 orang. 
 aku kan very the pemalu....auwww!!!
pic:google



Tak tau la pulak kot diaorang memang superb power pandailicious bab-bab Malaysia-luar negara-international ni. Tak jugak rasanya sebab time lecturer tanya tak pulak boleh menjawab dengan ketepatan yang maksimum...

*Jadi, hari ini adalah hari aku bengang tapi tak la sampai tak makan...makan itu wajib
*Bai...see u yaw...thanks 4 reading this sweet entry

No comments: