January 22, 2011

gelak besar besar

Tak tak jangan buat. Tak baik untuk anak2 gadis sebab nanti tak der orang nak.

Assalamualaikum,

HAH HAH HAH...kelas hari ni aku puas hati giler babeng sebab budak2 BANGANGEs itew sudah kena marah. Meh gelak sekali lagi...HAH HAH HAH...Hari ni diorang duk belakang aku. Dah minggu ketiga kelas start tapi macam tu jugak. Lecturer duk pot pet kat depan diaorang buka warung kat belakang. Sekali lecturer tu sound...

'Saya dengar kat belakang tu bercakap..siapa bercakap..saya dengar suara orang lelaki..come on man..be gentle..bangun kalau nak bercakap..time saya lecture kalau awak nak bercakap sila keluar..bla..bla..bla...'.

Terus diam budak 2 ekor tu. Yang sorang tu lepas kena sound terus tido...lantak ko la. Orang lain datang kelas bukan nak dengar ko punya cerita.

HAH HAH HAH HAH!!!! Padan muka !!!! Dah berapa lama aku sakit hati ngan korang akhirnya...aku berjaya gelak...

 

Bai.

No comments: