December 1, 2010

oh cerita melayu memang macam tu pesennye

semalam kan aku berjaya jadi setan penggoda yang berjaya sebab dua orang housemate aku berjaya menjadi mangsa nafsu kewesternan aku malam semalam. tetiba tembolok aku rasa nak makan ciken cop kan nak buat macam mana. tapi pening2 loya2 tak terasa lagi la pulak..errrk? 



sekarangkan dah jadi blogger..haruslah kena posing dulu
errkk...ada makhluk encem la kat belakang. makhluk tu excelli classmate aku. nama dia Puniaradja. ada saper nak berkenalan. dah tiga tahun kitaorang bersama..cewah ayat bersama tak tahannnn...tak la maksud aku kitaorang kenal as a classmate tapi tadi baru aku perasan yang sebenarnya....errmmm sebenarnya...aishhh..nak cakap takkk ni...sebenarnya Raja ni encem weiii..boleh!!!ok dah...malu malu. 







see...how lapar i am kan...licin zap zap sekejap je


budak dua orang tu tak abis...jangan nak kata aku makan banyak okeh. diaorang dah makan nasi pagi tu, pastu pukul 5 makan nasi lagi...maunyer tak kenyang. aku makan nasi kul 11 tu je...tapi kalau timbang konfem berat aku nih. ada ku kesah apa ku kesah.


balik rumah layan abang asmara ku...ngeh ngeh ngeh..tak tau plak last episod. tapi ending ramai yang tak puas hati. budak budak ni semua frust sebab asmara tak terus hidup ngan zaliya. pastu boleh pulak eh buat2 tipu mati. masa si zaliya tu mati masa nak urus jenazah masa nak tanam si asmara tu tak der ker. macam mana boleh tak tahu yang kena tanam tu orang lain. see! very very tak logik kan. emmm..standard la cerita melayu kan kan kan. tapi kekadang citer mat saleh pn ada gak cam tu. kalau tak takkan la aku boleh tido dalam panggung masa tengok citer charlies angel. lepas tu memang aku tak minat dah tengok movie dalam panggung. baik aku beli cd 5 hengget tengok kat umah. kalau kau rasa nak g 
 dapur kau pause kejap. pastu sambung balik.


aku sebenarnya suka lagu dalam citer asmara tu. yang intro dia ada violin tu. 
dah lama cari tapi tak jumpa2 jugak. malam tadi try cari lagi...
yessss!!!jumpa...lagu tu tahun 2006 lagi...kalau tak kerana asmara 
memang aku pun tak tahu lagu tu.


jom layan...

..................................
...................................................
terangkai bunga tanya
cinta murni adanya
tapi kekasih pun tiada 
muncul hapus rinduku


auuu!!!
best je dengar violin tu 
kan kan kan...


my sista kat kampung nuh suruh cari lagu sixth sense. hari tu dia bagi tajuk lagu salah memang takkan jumpa la. pastu kat sini aku dah jumpa dah lagu tu. boleh dia suruh aku hantar mesej lagu tu...blur sekejap aku nak pikir. tak pernah2 aku buat hantar lagu ngan mesej. ke boleh eh...ke aku jer yang tak tahu boleh hantar macam tu....entah...malas nak pikir arggh




oh gojesnya singer dia...

Okeh la. cau dulu la.
Thanks ya.
Bai.

No comments: