December 31, 2010

entry terakhirku...

Assalamualaikum

Baru jer siap taip tajuk entry ni tiba tiba 'pingggg'. Dup! dap! dup! dap!. Exciden!. Setakat kejadian berlaku siapa salah siapa betul belum dapat dikenal pasti. Tapi 3 orang saksi mendakwa seorang budak kecil yang telah melanggar mangsa lalu terjatuh. Pecah semua. Hancur! 

Suspen tak! suspen tak!...mesti korang tak sabar sabar nak tahu kan. Sape langgar sape kan. Sebenarnya pasu umah ma aku yang jatuh. Kena langgar ngan anak buah aku ni ha. Terkojut mak ha. Aku paling ngeri la kalau dengar pasu ma jatuh ni. Bukan apa. Memang kesayangan dia la semua dalam umah ni. Aku la yang jadi cleaner nya. Kenangan pahit untuk ma aku di penghujung 2010. Ngeh!ngeh!ngeh



Entry terakhir pada tahun 2010. 

HAPPY NEW YEAR 2011!!!



ikhlas dari tuan tanah
 


Cepat!!!! pasang niat untuk tahun baru.
Bai.


6 comments:

::alwaniamalini:: said...

hehe..ngamuk tak ma pasu dia pecah? eheh..

happy new year! :)

Anonymous said...

amik gambar tak pasu pecah tu?
nak tengok! hahaha!

~mama chiro~

d!LLah said...

alwaniamalini: membebel la org tua tu. Dah la pasu tu payah doh nak cari.Pasu lama...

d!LLah said...

mamachiro: tu la silap aku tak snap.Aku pun gabra gak weiii tak ingat nak ambk gmbr...ma duduk bebel ko echa...echa oyak nak oyak ko abah dia ma marah dia...hahaha

Anonymous said...

hahahahaha!

nok ngadu kat abah dia tu hok tak tahan tu....hahaha..sukko soghe aku sini....

~mama chiro~

d!LLah said...

tu la...mlm esok tu takut doh nak g umah ma. Jumpa ma pon tak tgk ko ma...tau takutt...