December 16, 2010

top model 2011...boleh?

dewi remaja sekarang ni dah masuk tv eh...? kalau dulu glamer dalam majalah je la. tapi semuanya seksa seksi aku tengok. cantik memang cantik. muda remaja lagi bergetah. 

ha...ni aku pun ada gak sorang awek cun ni. dia ni memang berbakat besar wei. cun tu toksah kata la memang kalah la ratu dunia. lagi pulak sopan santun. model muslimah ni. ada tak mana mana agensi modeling yang ada job boleh kasik terus kat dia. sure! memang akan puas hati la kalau guna khidmat minah cunnn ni.

bukan calang calang ok...




drum rolllllll!!!!!!






jeng jeng jeng








amacam? sape mau lawan ada beran? ni lah keje aku sejak tak der keje ni. dapat pulak anak yang sorang suka jangok sorang lagi suka makan. ha elok elok...






korang...jangan konpius ek. ni memang boy tapi sebab dah aku tak der keje ni la hasil kretibiti aku..muahahaha..memang zalim la dapat maksedara macam aku...
kahkahkah...

eh! cun kan?


Dah lama eh aku tak update. bukan apa...anak2 gadisku pantang aku bukak laptop nak tengok cerita upin ipin la...ipin ipin la(versi bety)...sehari 10kali duk play again...bayangkanlah bila masanya aku nak update.
oklah. Bai.

3 comments:

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

jom singgah my new blog n being my followers too...tq

http://mummylovepink-lovely.blogspot.com/


and

jom singgah my shop blog...tq

eynda said...

Laaaa...ada org kena buli hihi..

mrsnan said...

eynda: kejamkan maksedara mcm ni..hihihi