December 1, 2010

masyaAllah mengucap panjaaannggg mak kau kalau tengok ni...

hai! hai! nite! nite!

weh korang nasib baik aku tak kena sakit jantung tadi. ni semua pasal baca entry en bambam *sesedap je gelar kat orang ye* sorry ye tuan blog. okeh. blog mazidul akmal sidik tu la. pastu ayat dia aku tak baca abih duk gaduh nak tekan link yang dia bagi...sekaliiiiiiiii makkk kauuuu...terus sentap deq non...kalau nak tahu korang kena tekan gak la 
link yang dia bagi tuh...


aku tak tahu pun ada blog blog yang haram macam tuh. serius hari ni baru aku tahu...maklumlah aku kan ahli baru blog blog ni. kalau nak tahu klik sendiri la. malas aku nak eleberrek *bak kata pensarah aku, tapi kena buat slang kelate ye baru jadi...coba korang buat kelakar gila dengar bi di kelate kan tapi time dia cakap tu mood dia tengah hot ma!!! so tak bleh la aku nak gelakkan dia*


aku rasa bajet tahun depan kerajaan kena buat elok2 la. aku sokong la kalau tetiba kerajaan umumkan 'Belanjawan 2012-peruntukkan RM.. billion untuk buat hospital bahagia'. pasal apa korang tahu. sekarang ni dah ramai dah rakyat mesia ni dah sewel. kan semalam punya kes wanita pegnen kena tendang perut ngan pak guard kan. tau tak ni...kalau tak tahu sah memang korang tak baca paper arrr *gogel kosmo online sekaraannngg*. dan satu lagi fakta yang bleh dipercayai la...golongan yang antara teramai yang terpaksa menelan ubat gangguan mental ni adalahhhhhhh...............teringat cerita P.Ramlee la pulakkk.......

'ni huruf apa ni Pak Mat....'
'ni senang saja ni CIKGU.., ni huruf M'

ha...cikgu cikgi la antaranya yang selalu pergi hospital ambil stok ubat sakit 
mental sebab dapat student yang pelik2...
alamakkkkkk!!!!



ok ok no komen!!!
Bai!




No comments: