April 5, 2011

no comment

Assalamualaikum...
Morning everyone...

Orang kata 'usaha tangga kejayaan'. Orang jugak kata 'hendak seribu daya, tak hendak seribu dalih'. Aku pun tak tahu apa kaitannya entry hari ini dengan dua pepatah melayu tradisi ini. Maaf. Tapi, ini bukan entry bebelan tapi luahan hati. Rasa kegembiraan penat lelah berhabis tenaga dan wang akhirnya...aku nak cakap tesis aku ok. Maksud ok di sini bukan 'so so.'..'boleh la.'..harap maklum ye. Tesis aku dah boleh jilid tanpa perlu buat correction. :) Mak aih bila ingat nak jilid ni tension aku kejap. Nak buat 3 copy. Semua tu perlu uang...uang...uang...dah hujung2 semester full time setudent ni pepaham je la. Arghhh!!!bikin kepala pusing sih...


Malam tadi baca entry di sini. Terus aku klik link yang diberi. Sememangnya itu yang ditunggu semua rakyat Malaysia kan. Reaksi aku? Pendapat aku? Terkejut...memang sekali imbas akan terkata 'eh...iyalah...bagi yang rapat dengan Datuk Seri confirm boleh cam. Tapi tak ada aksi terlarang pun. Pagi ni bangun nak baca komen2, video dah remove dah...tapi, kalau korang nak berusaha cari teruskanlah. Dah memang itu hak rakyat.


Bai.



No comments: