September 20, 2011

pija oh pija

Hai ladies,


Semalam saya mentry membikin pija pula sebab kefrustsan kek pisang volcano tu. Naseb baik menjadik pija ni. Resepinya diambil di sini. Cuma toppingnya saya buat sendiri le. Letak sos tomato, mayonis, hotdog, sayur campur dan chesdale. Siap. Bakar pulak dalam 20 minit.






 Before

 After

Tengah duk sebuk masak untuk dinner tengok-tengok ni je yang tinggal. 
Naseb baik sempat gak aku rasa 2 pcs.


Dapat buat 2 tudung periuk je. Nasib ma tak tau aku guna tudung periuk dia. Kalau tak...bisiiiing le member. Menu hari ni tak tau lagi. Nak masak apa pulak ye.

Bai.

2 comments:

Anonymous said...

menarik pija nie!
nampak sedap!
cam senang nak dibuat..!
nyum..nyum..
tp nak p beli tepung roti yg gue malas nieeee...

tp kalo takde tepung roti, lapik roti gardenia dalam bekas/tudung puyuk tu pun ok jugok kae?

~mama chiro~

d!LLah said...

senang je. sedap pun sedap...habis ko alea ngn bety jah