September 8, 2011

Hari ni anakku beraya

Hai...

Kalau raya mesti kanak-kanak yang hepi kan. Kat sekolah plak mesti ada jamuan raya. Hari ni kat tabika Alea ada wat jamuan raya. Balik sekolaj semalam dia cakap cikgu suruh pakai baju raya esok. Pastu bawak biskut raya Kat bekas tu tulis nama takut nanti tertukar bekas sebab kalau ada kuih lebih tu cikgu akan bahagi-bahagikan bawak balik umah. Jadi, malam tadi aku buatkan lah kek coklat atas permintaan Alea.  Sebab lagi satu memang kek ni je yang aku reti buat + bahan-bahan kek untuk raya hari tu ada lagi, so habiskan lah yang ada. Inilah rupanya. Alea suruh bubuh love love tu.


Bai.

4 comments:

gadisbunga said...

cantik pulak rupa kek cokelat taruk love love tu kan?

Anonymous said...

amboi aliaaa...nak love sajeeee...ekekeke...

~mama iChiro~

d!LLah said...

GB...tak caya wehhhh..

d!LLah said...

mama chiro: aliaaaa ke tu...girly skit dia ni