August 10, 2010

day out

jom kita berhibur beronggeng ber ber ber. sebab. lepas ni dah tak boleh. sebab.  dah nak puasa. sebab bila puasa rasa macam oh nak tido saja. kalau masa berjalan boleh tido rasanya dah lama menjadi amalan hidup.pasti tak payah ada bilik tido sebab di mana mana pun boleh tido. eh...tak nak boleh bayang lah macam mana keadaan orang yang tido sambil berjalan...lagikan member sebelah tersengguk-sengguk tido dalam kelas pun saye dah gelak gile2...nasib baik la masa tengah tahan gelak tu pensarah yang dikagumi tu buat lawak. boleh la saye melepaskan kegelian di hati. hahahaha...

kepada semua rakan rakan happy fasting di bulan ramadhan.  sama sama la kita memeriahkan bazar ramadhan kita yang tak berapa nak meriah kalau kita tak pergi.

kepada kakakku merangkap pembaca setia belogku selamat puasa tak cukup la ye...raya ni aku nak masak enak2 yang maha lazat. aku bagi rasa sikit je lah...

kepada readers yang tersalah buka blog saye ni...selamat berpuasa dan beramal jariah di bulan ramadhan ni...jom kita kutip tiket banyak2..


pic tak ada kena mengena ngan nak pose ye

classmate yang kena gelak...ekekeke

kenyang perut senang hati

tengok aje

nak jugak enterframe ye hana

penat korang posing. takpelah. i tempek la jugak muka korang.

emm...enaknya menjamu selera dengan pama tom yam...
ok..sudah. tamat.

2 comments:

Anonymous said...

xpe..xpe...30 ari kena ganti pose tu cam kacang kuda jeeee....*_*

~mrs.yon~

d!LLah said...

hahaha...pose sambil berdiet...