January 7, 2012

Dah 7 hari dalam tahun baharu

Assalamualaikum...

Hai rasanya belumlambat lagi kan nak ucap Selamat Tahun Baharu kat u olls. Hari ni baru 7hb. So, masing-masing dah pasang azam tahun baharu la ni. Haih...tahun baharu tabiat lama la kot saya ni. Dah 7 hari masuk tahun lain baru nak update. Sangatlah blogger yang pasif saya ini.




Cubaan pertama membuat red velvet sempena celebrate tahun baru 7 hari lepas. Oklah jadi cumanya kek terlebih masak plak. Tak kesahlah. Yang penting liciiiinnnn.



Oklah jumpa lagi di lain hari yup.
Bai.

2 comments:

Anonymous said...

mu pakai oven bulat ke?
aku rasa mu kena pakai oven 4 segi tu..hihi...

~ mama ichiro~

d!LLah said...

oven 4 segi tu rosak la...takut hangit kek aku