November 26, 2011

Musim Hujan Jom ke Lata Hujan

Assalamualaikum...
Hai all. 4-5 hari lepas hujan tak berenti-renti kan? Masuk hari ni dah 2 hari hujan kejap-kejap je. Hari ni bolehlah meronda-ronda tengok air banjir tapi kebanyakkan tempat dah tak banjir dah. Jadi, tadi tanpa dirancang ke Lata Hujan. Sesaja jer. Baju pun tak bawak. So, takleh la main air. Tengok-tengok je lah sambil perasan jadi model.






Tunjuk skill ambik gambar nature.

Malu-malu nak peluk

 Kena suruh baru 'on'. 


Bety kalau tak suruh senyum memang TAKKAN senyum.



Okeh. Jom balik. 

Banjir di Kelantan dah semakin baik. Tak tau la nanti-nanti kalau hujan lagi. Selagi tak habis musim dia selagi tu la boleh main air lagi.
Bai.

2 comments:

Anonymous said...

lamo aku x g lata ujan.. :(

~ mama ichiro~

d!LLah said...

balik sekali lagi meh kita g...okeh