August 6, 2011

Dia datang lagi

Salam...
Hai alls. Camner pose arini? Ok ke ko? Dah 6 Ramadan dah arini kan. Jadi, di kesempatan ini saya nak ucapkan SELAMAT MENYAMBUT RAMADAN AL-MUBARAK (saja je nak bt ayat skema). Harap-harap tahun ni kita semua sempat berpuasa penuh dan sambut hari raya la ye.

Emmm...sebenarnya saya ada banyak jugak la cerita pasal skul dan students saya tapi sebab dah jadi ikan pekasam rasa malas pulak nak buat entry pasal diaorang. Cumanya, sempena dengan kedatangan bulan mulia ni, eloklah kiranya saya buat entry pasal amal jariah kami ye. Bukan buat apa pun, cuma pergi gotong royong bersihkan kawasan rumah orang tua/pondok tempat belajar agama je. Gotong-royong ni seminggu sebelum puasa. Tak kuasa nak bergotong royong time puasa kan. Time ni lah nak tunjuk rajin dan baik semua ye. Oklah tu daripada tak der buat apa tu.

Rasanya kalau membebel je tak syok kan. Mesti nak ada gambar gak. Jom...layan...
















Dah malas dah nak letak caption. Paham-pahamkan sendiri jelah gambar kat atas tu. Last sekali ada penyampaian cenderahati dan bergambar ramai-ramai dengan penghuni pondok ni. Tak nak letak kat sini sebab nanti ada yang tersensitif pulak. Oklah. Itu aja untuk hari ini.
Selamat berbuka puasa all.
Bai.

No comments: