February 21, 2011

perghhhh!!!!

Tengah gue duk update entry yang tajuk omputih tu, bising giler kat bawah. Ingatkan ada tunjuk perasaan ke hape. Pin! Pin! Pon! Pon!. Apa lagi gue capai hp la walaupun camera ciput je mega pixelnya tapi tetap berguna. BB memang idaman la tapi coming soon la. Coming soon yang tak tau berapa lama soon nye lagi.
Rupa-rupanye malam ni last diaorang berkempen. Berkonvoi la tu. Dari kolej PC ke sini la tu. Wahh! Hebat. Memang mantap la. 


Kan dah cakap camera ciput.


Parking toksah citer. Penuh.


Time ni diaorang baru sampai. Serius gue takut sebab gue dengar 
diaorang duk jerit-jerit 'semua turun bawah'. Apahal kan.
Masa ni gue tak teringat pasal MPP ni. 
Tu baru sikit kan.
Rakyat Malaysia kat Mesir hari tu mesti takur giler arr.


Tak habis2 ngan belon.


Jap gue nak tanya, korang2 yang sem last tu tesis dah siap lom? 
Gue tabik la sempat lagi korang berkempen.

Gate dah tutup. Kempen tak habis lagi. Malas gue nak tunggu.
Bailah. 



No comments: