October 15, 2010

JustForFun: Saya 'adore' mereka.

Mata saya memang suka disajikan dengan keindahan alam, kecantikkan wanita dan kekacakkan lelaki. Bila dah terpandang memang akan terus menoleh 2 3 kali. Atas sampai bawah satu-satu saya tilik. Mesti pompuan tu kata lesbian ke ape dia ni. Tak kisah la. Tak salah pun kan? Bukan keluar modal pon. Tengok je. Tak luak pun. 






oh! Sungguh gojes minah ni. Tak kisahla korang nak kata apa pun kat dia. Watever. Suka lakonan dia. Mantop. Selamat Pagi Cinta...sedey sob sob sob...Saya pun tak tau sejak bila saya minat kat dia ni. Tau-tau je saya kalau boleh memang akan cuba menengok semua citer yang ada muka dia. Lagenda Budak Setan, walaupun ramai yang kata tak best tp bagi saya dia ni la yang mengbestkan. Sorang lagiiiiii yang sungguuhhh cun.









perghhh...memang menjadi idaman la kan....tapi macam mana nak jadik macam dia kalau sambil buat entry sambillll makan cokelattt....hokeyyy dah nak abis dah pon. Dulu penah la jumpa nasha ni kat Subang Parade tapi boleh tengok dari jauuuhhh je la sebab masa tu dia kat bawah saya kat tingkat atas. Tak kan nak kejar kot. Memang tak la kannnn. Walaupun kata minat memang tak kan menempah malu la nak kejar sambil jerit2.



dan 




ada lagiiiiii







dua 'jejaka hensem' dalam hidup saya

eeeee......tak tau nak gambarkan perasaan, boleh?

No comments: