October 9, 2010

bukan salah aku punnnn...

Kalau bebudak ni suka nak jadi cameraman, adakah salah aku?  

Adakah aku yang akan dipersalahkan bila ada budak tu cakap, cepat nak ambik gmbr (dia da pegang cam so nak tak nak memang aku la yg jd model)..
dan

Aku memang tak akan rasa bersalah sikitpun bila bebudak ni sanggup *sebab kena suruh*nak ambik picta aku..ok..

wakahkahkah....sabar je lah...




ini masa tak tido


ooo...ni keje korang ye time aku buat keje
ai jeling nampak


tempat paling best untuk baca buku 1page pastu tido



bila dah last minute mcm ni la



double chin..ahaks







woohooo...bangun pagi jangan nak buat lawak bodo ok

 



emmm...rasa macam nak buat entry 'AWAK LAGI' tapi mcam malas nak pikir kisah lampau sebab kalau pikir mesti suhu didihan naik...nantilah dulu..kasi i pikir dulu ye...

adiossss....
babai....
kalau rajin kita cite lagi ye...:)

No comments: