October 17, 2011

Eh eh emak saya

Assalamualaikum...


Apa khabar u olls? Sudah lama tidak ketemu ye. Ada rindu tak? Hehehe...
Ni ha nak gtau ma saya dalam paper Sinar hari Sabtu lepas. Gelemer u olls. Mengalahkan artis. Melampau kan haku. Minggu sebelum tu haku tak hengat berapa hb, YB datang umah ma sebab nak bagi sumbangan. Sumbangan kedai ma haku terbakar awal tahun ari tu. Ke tahun lepas ek? Lupa la. Orang lain yang sama terkena kebakaran tu dah lama dah dapat duit sumbangan tu. Ma aku sorang je yang tercicir nama dia. Tapi lambat pun tak per. Dapat lebih sikit..auwww...:)

Sehari lepas YB datang rumah ma beli paper ingatkan ada berita pasal dia. Harammmm. Dah seminggu kejadian baru ada. Ok la tu..at least merasa masuk paper. Ko hado? Non hado...





Setakat itu saja berita yang diterima. Berita akan ke udara lagi jika ada kejadian ye.
Bai. 

2 comments:

Anonymous said...

keh! keh! keh! terus mai umah...padahal sblm tu wat senyap je ADUN tu...
sekali ma kol orang kat KL, baru terkejut! fadan muker...
tobat kelakar...
dia igt leh perbodohkan orang kampung ke..
ai tak suke orang hipokrit...

~mama Ichiro~

d!LLah said...

tu la...org lain berjaman doh boleh...ma kata ore lain jadi t..k doh duit tu