June 8, 2011

Terlebih sudah

Hai readers,


Hari ni saya over rajin sikit. Mood mari orang kata. Jadi, saya sudah selesaikan dua perkara yang memang dah diangankan. Cewah! Ayat tak tahan. Pertamanya...saya sudah selesai membuat puding roti sos coklat. Memang best arr rasa dia. Memula saya gugel menu puding roti pagi tadi. Pastu time nak buat tadi malas nak on laptop. So, main agak-agak je la apa bahan dia. Dalam resepi cakap telur 2 biji je, saya letak 5 biji. Roti pulak ada 4 keping je. Sepatutnya 10 keping. Belasahlah. Asal ada rasa puding kan. Sos coklat pulak saya saja je buat reka main main. Hasilnya...

 Udah selesai saya kerjain...selamat sudah

Boleh pulak ko main titik titik atas tu. 

Dan, yang keduanya saya juga dah selesaikan menu dinner malam ni. Dinner weh. Tapi jugak dah selamat saya kerjain sekornya. Ikan bawal kukus. Gugel resipi tapi tak ikut pun. Main letak apa yang ada. Derhaka kan? Tapi, meleleh la jugak. Picture lupa nak snap tadi. Kalau rajin malam ni saya post picture ikan je ye. Bagi korang korang meleleh leleh terliur miur tengok gambar.


Sah dah memang blog dah tukar genre.


Bai.

No comments: