July 26, 2010

sabtu yang enak ahad yang bahagia

lain yang dicari lain yang dapat. senyum mau panjang skit +__________+.
i dapat ni...



sebenarnya g jj sebab nak cari kasut i. kasut dah cantik. kaler pulak tak ngam. kalau i ni nurse konfem i beli. tak pelah, tak ada rezeki kasutku. i yang ajak g jj. my sis pulak yang soping. ngeee. tapi, i pun dapat gak. my sis belikan. rupa sama. panjang pendek je bezanya. hargapun of cos la beza. thank you, dear. orang mengandung ni bukan apa. kalau dah mengidam tu kena bagi jugak. nanti kempunan. mengidam merah+murah. dapat grrrrr...mantop. 

thank you bery much...
bak kata my sis "rezeki"...


ari sabtu pulak ari makan...
1 tengahari asam pedas yang tak berapa nak asam dan pedas
pukul 5 petang satay hj samuri 5 cucuk+tembikai+manggis+langsat ke duku eh (lebih kurang je rupanya)
pukul 7 malam sundae mc d. dah lama rasa nak makan baru dapat makan
pukul 9 malam GCB. walaupun masih terasa kebuncitan tapi nak makan jugak sebab bila dah balik pekan ku melepaslah. tak pedulik. selagi boleh telan teruskan. GCB pass.

pic google

pukul 10.30 malam donutshi yang kiut. nak makan pun sayang. sedap. tak manis. kiut pun ok sebab sekali ngap je. walaupun sushi tak pass, donutshi memang akan sentiasa selalu pass.

masak ranum de. ko tak terliur ke de. wa cakap lu de...

2 comments:

Anonymous said...

rezeki jangan ditolak...

sapa tamo dayet...sila datang umah ai lagi yeeeeeeeee.....

bile datang umah ai...DILARANG dayet...wahahaha!

~mrs.yon~

d!LLah said...

biasa la dayok mat jenin...