May 17, 2010

penah dapat a

dari darjah 1 sampai darjah 5 tak penah nak sukses dalam maths. subjek laen tu kalau takat nak dapat a atas pagar tu memang dapat la. tapi kalau maths ta tau la susah giler aku rasa. satu sebab pening nak kira, and dua sebab pening tengok nombor...tiga mungkin sebab aku dapat cekgu yang memang ta nak usaha lebey nak kasi aku bijak kira...da tau aku bengap usaha la wei...tapi bila aku masuk darjah lima, masa tu kelas lima merah, kelas 1st okeh...ada satu cekgu lelaki ni memang push aku gila2 la supaya aku dapat a untuk exam next year...dari situ aku start rajin mengira dan selalu buat homework cekgu ni bagi. kalau tak haram aku nak buat. aku memang tabik toin toin la kat cekgu ni sebab berjaya menaikan semangat aku untuk memeningkan kepala aku yang straight ni... setahun untuk aku cover balik apa yang aku tak kesah pasal maths dari darjah 1 sampai darjah 5...mungkin jugak cekgu tu kesian tengok muka aku kot...emmm mungkin gak pasal cekgu tu kenal mak pak aku so dia take care la jgak...ngeee...dan masa yang ditunggu2 pun tiba...yesssss aku dapat jugak a dalam maths masa upsr...terima kasih cikgu...dan juga cikgu2 sekelian...jasamu tiada tandingan...

No comments: