March 27, 2012

Pagi yang western





Salam dan selamat pagi...

Sedang memikirkan nak masak lauk apa tengahari ni sebenarnya. Lepas tu kejap lagi nak g cangkul tanah. Hajat di hati nak berbudi pada tanah la konon. Ingat nak tanam pokok tomato, cili, anggur, starawberi dan beri. Ok 3 terakhir tu memang konfem tak dapat le. Tapikan aritu masa saya sedang tunggu giliran nak beli pisang goreng, makcik yang jual pisang goreng tu cakap dia ada kirim pokok anggur kat member dia. Saya macam ye ke? Makcik tu cakap ada sekarang ni pokok anggur dah boleh tanam kat tempat rendah. Tapi area TM ni tak ada lagi dia cakap. Member dia beli kat KB.

Pagi ni terasa duk obersea sebab pagi2 lagi dag sarapan dengan burger sendiri buat. Biasanya sarapan dengan nasi beli kat kedai le. Hari ni ubah selera. Western la sangat kan. 

Korang plak sarapan apa hari ni?

pssstttt: somi kata cheese cake tu sedap. Terima kasihla kepada yang mencipta resepi tu. 

2 comments:

mc'kie tok one said...

haih...rabak dayet kalo cenggini..

d!LLah said...

x de istilah diet doh