April 24, 2010

sekali tengok...

ari tu masa cuti 2 3 hari lepak umah my sis...boring duk sorang2, makan, tgk tv, tido, bangun, makan lagi n tengok tv lg...study week yang tak study pon...:)  perut aku yang study...buku langsung x jamah seperti mana aku menjamah makanan dengan rasa kelaparan.  kelaparan ilmu jarang-jarang aku rasai kecuali........esok nak exam...malam sebelum exam siap la engkau air nescafenya...obat tahan mengantuh yang paling mujarab yang pernah aku jumpa sampaikan aku blh berjaga 35jam...syabas bete...syabas...lepas 35jam tu aku da jadi macam orang mati...ok..ok...fokus

yang aku nak citernya pasal aku tengok tv petang tuh...rasa macam da tengok citer tu tapi yang ni slot akasia plak...lisa surihani ngan sein...ADAMAYA...I'm Not Single siri tv eh...da start tengok tu memang akan sentiasa i follow la...BEST...ROMANTIK...CARING...LOVING...





ada ke suami macam adam kat luar? kalau ada nak beli la......2 singgit, boleh?


Episod 8 diorang da start jadi 'suami isteri' yang betul...emmm malu2 la plak padahal mahu aje...episod 9 Maya da pegnant da...ehem...ehem adam first attempt da berjaya ker? iye kot...ala citer je...memang tabik double spring la kat Lisa sebab cute sesangat time dia nak marah ngan geram tuh...sein memang x yah cakap la memang betuah la nana sbb ada dalam ati sein...rsnya watak adam ni sesuai bg kat sein la berbanding ngan farid kamil...sein lebih selamba dan romantiksssssss




cantik chantek chanteqqq






nak beli la esok kat kedai baskal


No comments: